Elftalleider/teammanager gezocht voor Yerseke 1

27 april 2022 16:15

Yerseke 1 is op zoek naar een nieuwe elftalleider/teammanager voor het komende seizoen.

Het eerste elftal
Ons eerste elftal, spelend op zaterdag in de tweede klasse E, is op zoek naar een elftalleider/teammanager  voor het nieuwe voetbalseizoen 2022-2023. Elftalleider/teammanager zijn: wat betekent dat? Wat moet je o.a. doen en wat wordt er van je verwacht?

Elftalleider/teammanager:
  • Contactpersoon voor de spelers van de eerste selectie, trainers/elftalleiders/teammanagers overige seniorenteams voor wat betreft het maken van de teamindelingen voor de zaterdag.
  • Planning maken voor het vervoer bij uitwedstrijden (rondbellen / checken).
  • Het correct invullen van de digitale wedstrijdformulieren.
  • Het schoonmaken en/of verzorgd achterlaten van de kleedkamers, zowel bij uit- als thuiswedstrijden, en erop toezien dat de corveewerkzaamheden goed worden uitgevoerd in de kleedkamer en er geen vernielingen worden aangericht.
  • Het stimuleren en erop toezien dat spelers zich ten opzichte van eigen begeleiding, medespelers, tegenstanders, scheidsrechters en publiek in woord en gebaar correct gedragen en in voorkomende gevallen spelers terechtwijzen en eventueel maatregelen nemen.
  • Aantal keer in het seizoen overleg met bestuurslid technische zaken.

Zie jij deze functie wel zitten óf ken je iemand die hiervoor geschikt is?

Laat het ons weten en neem contact op met Jos de Koeijer (bestuurslid technische zaken) via telefoonnummer 06-41299679 of via e-mail [email protected] .