Yerseke Onder 19 en het tweede op titeljacht

26 mei 2022 17:30

Yerseke Onder 19 kan komende zaterdag de titel in de voorjaarscompetitie veiligstellen. Het team heeft het volledig in eigen hand, want bij een goed resultaat tegen nummer drie FC Axel is het kampioenschap binnen. Yerseke 2 kan bij een zege mogelijk ook al kampioen worden, maar is dan afhankelijk van het resultaat op een ander veld.

Kampioenswedstrijd Onder 19
Yerseke Onder 19 heeft nog één wedstrijd te spelen en staat op gelijke hoogte met nummer twee Patrijzen/Lebo/SVN/VVB. Het hoogste jeugdteam van onze club heeft echter een veel beter doelsaldo. Alleen bij een enorme nederlaag kan de titel de ploeg nog uit handen glippen.

Schreeuw jij onze jongens naar de titel? Je bent meer dan welkom op sportcomplex Cleijn Moercken. De aftrap is om 11:30 uur.

Yerseke 2 aan kop
Drie uur later (14:30 uur) begint Yerseke 2 aan de een na laatste competitiewedstrijd. Kloetinge 3 komt op bezoek op ons sportpark en bij winst kan het tweede zich mogelijk al tot kampioen kronen. Achtervolger RCS heeft nu een punt minder en gaat zelf op bezoek bij nummer vier FC Axel.

Klik hier voor het volledige programma van v.v. Yerseke.