Yerseke 100 jaar in 2021

11 februari 2020 12:00

Yerseke 100 jaar in 2021
De commissie Yese 100 jaar komt maandelijks bij elkaar om een jubileumprogramma verder uit te werken. Er komen extra leuke jeugdactiviteiten zoals een Feijenoord clinic en een FIFA game toernooi.

Yese 100 jaarVoor het jubileumweekend in juli hebben we al enkele artiesten, zoals dj Willem en Peter Heijt vastgelegd. Ook zijn er contacten met een profclub om dat weekend een jubileumwedstrijd te komen spelen. En, met dank aan Ron Quinten, hebben we een aangepast logo van de club. Dat willen we komend jaar ook gebruiken op diverse kledinglijnen, op social media etc. De kleding voor barmedewerkers is de komende weken het eerste teken : een nieuwe polo met het logo Yese 100 jaar en onze nieuwe hoofdsponsor.