LEIDER / TEAMMANAGER YERSEKE 3 GEZOCHT!

25 juni 2020 8:15

De huidige leider/teammanager van het 3e elftal, Ronnie Duinkerke, heeft aangegeven te stoppen met het vervullen van deze functie. Langs deze weg willen we Ronnie hartelijk bedanken voor het vervullen van deze functie de afgelopen jaren!

Dit betekent wel dat we dringend op zoek zijn naar een nieuwe leider/teammanager voor het 3e elftal van V.V. Yerseke voor het komende seizoen.

gezocht1.jpg

Het derde
Ons derde elftal, spelend op zaterdag in de 3e klasse B, zoekt een leider/teammanager voor het nieuwe voetbalseizoen 2020-2021. Help jij ons om tijdens wedstrijddagen alles in goede banen te leiden? Leider/teammanager zijn wat betekent dat? Wat moet je doen en wat wordt er van je verwacht?

Leider/teammanager worden is leuk en je helpt de vereniging enorm met je inzet. Misschien heb je voetbalervaring, misschien helemaal niet? Dat geeft niks, want om leider/teammanager te worden heb je echt geen ervaring nodig.
Hieronder een weergave van wat er van jou als leider/teammanager wordt verwacht:

• Contactpersoon voor de spelers van het 3e elftal, trainers/leiders/teammanagers overige seniorenteams voor wat betreft het maken van de teamindelingen voor de zaterdag.
  • Planning maken voor het vervoer bij uitwedstrijden (rondbellen / checken).
  • Het correct invullen van de digitale wedstrijdformulieren.
  • Het schoonmaken en/of verzorgd achterlaten van de kleedkamers zowel bij uit- als thuiswedstrijden en er op toezien dat de corvee werkzaamheden goed worden uitgevoerd in de kleedkamer en dat er geen vernielingen worden aangericht.
  • Het stimuleren en er op toezien dat spelers zich ten opzichte van eigen begeleiding, medespelers, tegenstanders, scheidsrechters en publiek in woord en gebaar correct gedragen en in voorkomende gevallen spelers terechtwijzen en eventueel maatregelen nemen.
  • Aantal keer in het seizoen overleg met bestuurslid technische zaken.

Interesse?
Heb je interesse? Laat het ons weten en neem contract op met Jos de Koeijer (bestuurslid technische zaken) via telefoonnummer 06-41299679 of via e-mail [email protected] .