Yerseke 1 - Arnemuiden 1

Yerseke 1 - Arnemuiden 1

Aanwezig

13:15 uur

Zaterdag 5 oktober a.s. staat voor Yerseke de tweede opeenvolgende thuiswedstrijd van de competitie op het programma en ontvangt Yerseke op sportpark Cleijn Moercken Arnemuiden. De wedstrijdbal wordt gesponsord door Basserie de Sportvisser.

Arnemuiden speelde in de eerste competitiewedstrijd op eigen veld met 0-0 gelijk tegen SSV’65. Er had wellicht meer ingezeten want men miste in de eerste helft de kans om op een 1-0 voorsprong te komen maar een toegekende strafschop werd gemist. Afgelopen zaterdag verloor Arnemuiden in Hellevoetsluis met 4-2 van kampioenskandidaat Nieuwenhoorn nadat men tot twee keer toe op voorsprong was gekomen. Arnemuiden eindigde de wedstrijd met 9 spelers nadat zowel Maurice Elenbaas als Celino Davidse met twee keer geel, dus rood het veld moesten verlaten.

Yerseke kende een prima start van de competitie door op het kunstgras van Hellevoetsluis een 1-4 overwinning te boeken, maar afgelopen zaterdag was Yerseke niet echt in staat om hier een goed vervolg aan te geven op eigen veld tegen ST Oostkapelle/Domburg. De wedstrijd eindigde zoals die begon: 0-0 en daar mag Yerseke achteraf gezien het meest blij mee zijn, want met name in de 1e helft was ST Oostkapelle/Domburg duidelijk de bovenliggende partij.

Als we terugkijken naar vorig seizoen dan zien we dat Yerseke in eigen huis met 4-1 won van Arnemuiden en in de uitwedstrijd de winst met 1-0 naar Arnemuiden ging. Het belooft dus een spannende wedstrijd te worden waarbij de krachtsverschillen zeer waarschijnlijk minimaal zullen zijn. Hoe de wedstrijd uiteindelijk zal aflopen, zullen we omstreeks 16:15 uur weten als scheidsrechter  Roy Labeur uit Steenbergen voor het einde van de wedstrijd heeft gefloten. Ik wens de spelers en begeleiding van het eerste elftal heel veel succes en alle supporters veel voetbalplezier in een hopelijk sportieve wedstrijd. Supporters van Yerseke kom allemaal naar sportpark Cleijn Moercken om Yerseke te steunen in de wedstrijd tegen Arnemuiden!

Kleedkamer

Kleedkamer 1
Kleedkamer 2

Wordt gespeeld op veld