Yerseke 1 - Walcheren 1

Yerseke 1 - Walcheren 1

Aanwezig

12:45 uur

Zaterdag 7 december a.s. staat voor Yerseke de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop op het programma. Yerseke ontvangt op sportpark Cleijn Moercken Walcheren. Deze wedstrijd vangt aan om 14:00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Julian Simonse. De wedstrijdbal wordt gesponsord door Kotra Logistics.

Promovendus Walcheren maakt een moeizame start van het seizoen in de 2e klasse mee en staat momenteel op de laatste plaats in de stand met 2 behaalde punten uit 10 gespeelde wedstrijden. Die 2 punten werden beiden behaald op eigen veld door gelijk te spelen tegen respectievelijk FC Axel (1-1) en Serooskerke (1-1). Walcheren verloor afgelopen zaterdag op eigen veld met 1-6 van De Meeuwen daar waar Yerseke in Zierikzee met 0-4 won van MZC’11.

Wil Yerseke mee blijven doen in het linker rijtje dan moet er gewonnen worden van Walcheren. Dat dit niet zo maar gaat gebeuren staat ook wel vast aangezien Yerseke dit seizoen nog geen 3-punter wist te scoren op eigen veld. Van de 5 gespeelde thuiswedstrijden werden er 3 verloren en werd 2x gelijk gespeeld tegen respectievelijk ST Oostkapelle/Domburg (0-0) en ’s-Heer Arendskerke (2-2). In de uitwedstrijden daarentegen kan Yerseke uitstekende cijfers overleggen want in de 5 gespeelde uitwedstrijden werden 13 punten behaald. Met andere woorden alle uitwedstrijden werden in winst omgezet behalve de uitwedstrijd tegen DBGC. In deze wedstrijd werd met 1-1 gelijk gespeeld.

Het is aan de mannen van trainer Alexander van Keulen om de trouwe supporters nu ook weer eens op een thuisoverwinning te trakteren en de 3 punten na lange tijd weer eens in eigen huis te houden. Het is zeker zaak om de tegenstander niet te onderschatten ondanks de lage positie op de ranglijst. Dus mannen kom op en volan Yese por! Ik wens de spelers en begeleiding van het 1e elftal heel veel succes en alle supporters veel voetbalplezier in een hopelijk sportieve wedstrijd. Supporters van Yerseke kom allemaal naar sportpark Cleijn Moercken om Yerseke eindelijk weer eens aan een overwinning te helpen!

Kleedkamer

Kleedkamer 1
Kleedkamer 2

Wordt gespeeld op veld