Activiteiten in deze categorie op 07 oktober:

Algemene ledenvergadering op vrijdag 7 oktober

Wij nodigen alle leden van v.v. Yerseke graag uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) van v.v. Yerseke op vrijdag 7 oktober 2022.

Voor deze ALV hebben we de volgende punten op het programma staan:

1. Opening door de voorzitter
  2. Ingekomen stukken
  3. Notulen vorige ALV
  4. Voorstel statutenwijziging (onder voorbehoud van toetsing (door de KNVB)) *
  5. Rondvraag en sluiting

Mochten er nog aanvullende agendapunten zijn, dan vernemen we dat uiteraard graag. Voor 1 oktober kun je agendapunten, vragen en opmerkingen mailen naar [email protected].

De ALV start om 20:00 uur, inloop vanaf 19:45 uur.
Locatie: Kantine v.v. Yerseke.

* Het voorstel statutenwijziging komt onder meer voort uit nieuwe lidmaatschapsverplichtingen van de KNVB, Wet Bestuur en Toezicht (WBTR) en een nieuwe wetgeving algemeen. De conceptstatuten zijn voor leden op aanvraag per mail beschikbaar en zullen ook tijdens de ALV ter inzage beschikbaar worden gesteld.

• 7 oktober 2022 20:00 - 7 oktober 2022 22:00