Nieuwsbrief december 2020

"Andere tijden sport"

Beste leden,IMG-20200202-WA0001.jpg

Andere tijden
Geen volle kantines, geen spannende wedstrijden, geen…..
Wel een Roller Coaster  aan emoties..Danny.jpg

Zorgelijke tijden
Hoe houden we ons financieel staande, hoe moeten we ooit het 100 jarig bestaan in 2021 vieren, wanneer kunnen we weer eens langs de lijn commentaar leveren of tussen de kalkstrepen het vuur uit onze sloffen lopen..

Om trots op te zijn
Een onderhoudsploeg die het complex TOP onderhoudt.
Zoveel leden die lootjes kopen voor het Rad van Avontuur.Rad.jpg
Raddraaiers en Yese dames die duizenden euro’s bij elkaar draaien.
Sponsors, leden en supporters die v.v. Yese blijven ondersteunen en  / of spontaan
prijzen beschikbaar stellen.

Nieuwe mogelijkheden !
We kunnen wel kijken hoe we ons complex straks in kunnen richten. Met de partytenten voor de kantine, of met een nieuwe uitbouw zodat we straks meer plaats hebben voor de afterparty?
Kan dat dan? Jawel, met de tribune hebben we het indertijd ook voor elkaar gekregen!
Met donaties, vrijwilligers, optimisme.
De basis is er : een raming van de kosten, enkele bouwmeesters die vrijwillig snel aan de slag willen !
Nog nodig : leden die ons financieel helpen door een stukje van de uitbouw te sponsoren.
En die bereid zijn om af en toe de helpende hand toe te steken.
Doen jullie mee?  Sponsor  een stukje uitbouw, we gaan hier in januari mee aan de slag !

Nieuwe tijden
Wat zou het mooi zijn, ergens in 2021 :
Weer een volledig voetbalprogramma, een volle kantine, een mooie uitbouw, lekker je druk maken over alles wat voetbal zo spannend maakt.
En wie weet, toch nog een feestje : Yese 100 jaar !

Fijne feestdagen, blijf gezond en zorg goed voor elkaar!Kerst.gif

Bestuur v.v. Yerseke