Jubileumprogramma: activiteiten voor in de agenda

23 juni 2022 8:00

Het feestelijke jubileumprogramma van v.v. Yerseke is zo goed als rond. De club viert het honderdjarig bestaan, ietwat verlaat door alle coronaperikelen, op vrijdag 24 en zaterdag 25 juni 2022!

Receptie
Op vrijdag 24 juni staat de club in de kantine voor het eerst daadwerkelijk stil bij het jubileum. Om 20:00 uur start de receptie met een hapje en een drankje op sportcomplex Cleijn Moercken. Iedereen die de club een warm hart toedraagt is hiervoor uitgenodigd.

Jeugdactiviteiten en verenigingstoernooi
Een dag later – zaterdag 25 juni – gaan om 11:30 uur verschillende jeugdactiviteiten van start. De jeugdleden wordt een bomvol en entertainend programma voorgeschoteld. Inschrijven is niet nodig, maar aan leiders en ouders wordt wel gevraagd bij de activiteiten aanwezig te zijn ter begeleiding.

Aansluitend wordt tussen 15:00 en 17:00 uur het verenigingstoernooi gespeeld door (oud-)leden van v.v. Yerseke. Inschrijven is vanaf nu mogelijk via André Visser (06-55838933) en Arjen de Koeijer (06-54605529) of binnenkort via een papier in de kantine. De jeugdactiviteiten worden georganiseerd voor de jongste jeugd, tot en met JO13 en MO13. De spelers van JO16 en JO19 kunnen aansluiten bij het verenigingstoernooi.

Mix van Yerseke – Oud-Feyenoord
Voordat de feestavond los kan barsten, speelt een mix van seniorenspelers van v.v. Yerseke een jubileumwedstrijd tegen Oud-Feyenoord. De selecties van het team van onze vereniging en die van de voormalige profspelers wordt in een later stadium gedeeld.

De wedstrijd gaat om 19:00 uur van start en duurt twee keer 35 minuten. Entree is gratis.

Feestavond met Party DJ-W
Party DJ-W draait tot in de laatste uurtjes de leukste feestmuziek, om deze jubileumdag onvergetelijk te maken. De feestavond begint rond 20:00 uur en eindigt op 26 juni om 01:00 uur.

Overige activiteiten
De jubileumcommissie heeft zich niet puur op deze twee dagen gericht, maar plant nu het weer kan graag nog wat extra activiteiten in. Gedurende dit kalenderjaar kunnen (jeugd)leden daarom bijvoorbeeld ook nog een FIFA-toernooi en een pubquiz verwachten.

Festiviteiten_100_jaar_agenda.png