Eerste klasse lonkt voor Yerseke 1 & 2

17 juni 2022 8:00

David Bakker

Zaterdag 18 juni 2022. Een belangrijke en straks misschien wel historische datum in de geschiedenis van onze honderdjarige v.v. Yerseke. Zowel ons eerste als tweede seniorenteam gaat namelijk op voor promotie naar de eerste klasse!

Yerseke 1 plaatste zich in het laatste jaar onder trainer Alexander van Keulen voor de nacompetitie en denderde door naar de finale. Na een 0-1 zege bij Woudenberg en een 4-0 overwinning thuis tegen Wieldrecht kan tegen De Zwerver in Dinteloord de kroon op het seizoen worden gezet.

Yerseke 2 treft opnieuw Internos 3. Na een 1-1 gelijkspel op ons sportpark gaat deze tweede wedstrijd in Etten-Leur de winnaar aanwijzen. Omdat Yerseke 1 om 14:30 uur aftrapt, Yerseke 2 om 13:30 uur en ik me niet in tweeën kan delen, moest ik helaas een keuze maken. Mijn keuze is gevallen op Dinteloord.

Dat betekent niet dat ik, noch de rest van het bestuur of de vereniging, geen oog heeft voor de prestaties van ons ‘twidde’. Na het jammerlijk misgelopen kampioenschap zou promotie de terechte beloning zijn voor een ijzersterk seizoen. En dankzij onder meer de verschillende WhatsApp-groepen blijft ook iedereen die niet in Etten-Leur is van minuut tot minuut op de hoogte, zoals dat ook geldt voor iedereen die niet bij het duel van Yerseke 1 kan zijn.

Ik wens alle spelers, stafleden en supporters heel veel succes en hoop dat we zaterdagavond met z’n allen een mooi feest kunnen vieren!

Met vriendelijke groet, namens het bestuur,

David Bakker

IG_FB-Post-1080x1350-MATCHDAY_VVYERSEKE_de_Zwerver.png