Rabo Clubsupport & Nieuwe trainingsgoals.

4 september 2019 22:15

Afgelopen seizoen heeft de Rabobank onze vereniging geholpen met de aanschaf van nieuwe trainingsgoals. Inmiddels zijn de nieuwe goals in gebruik genomen en hopelijk zullen onze elftallen met de aanschaf van deze nieuwe goals het seizoen extra scherp & goed beginnen. Uiteraard willen wij Rabobank Oosterschelde dan ook hartelijk bedanken voor de steun van onze vereniging.

Verder gaat eind september bij de Rabobank een nieuwe campagne van start. Namelijk de “Rabo Clubsupport.”
Rabobank Oosterschelde stelt dit jaar € 120.000,- beschikbaar.
Door middel van stemmen van de Rabobank leden word er een bedrag uitgekeerd aan clubs & verenigingen voor een afgesproken doel. Het doel van Voetbal Vereniging Yerseke is om een eigen AED aan te schaffen.

Als lid van jouw Rabobank kun je vanaf 27 september stemmen op jouw favoriete vereniging of stichting. Ben je nog geen lid van de Rabobank, vraag dan nu jouw lidmaatschap aan, zodat je straks jouw stem uit kunt brengen om ons doel te bereiken.

Let op ; Als U alleen klant bent bij de Rabobank kunt u géén stem uitbrengen, u moet hiervoor lid zijn van Rabobank Oosterschelde. Dit is geheel kosteloos en aanmelden kunt u hier : Lid worden