Vacatures

Horecamedewerker

03-09-2019

Kantine en keuken

Een heel belangrijk onderdeel van het vrijwilligers werk is het werken in de kantine en keuken.
De kantine is nu eenmaal een belangrijke  bron van inkomsten en gebeurt nog altijd deels door vrijwilligers.
Des ondanks dat we best wel mensen hebben die ons helpen, kunnen we altijd nieuwe mensen gebruiken, zodat we niet altijd op de zelfde personen hoeven terug vallen. Hoe meer mensen hoe minder iedereen moet komen op draven.
We denken bijvoorbeeld in de ochtenduren aan ouders van onze jeugdleden, op deze manier doet u minimaal 1 of 2 vrijwilligers taken in een HEEL seizoen en komt u niet in aanmerking voor de extra contributie.
Voor de middaguren zouden wij bevoorbeeld een beroep willen doen op de spelers die met hun elftal thuis spelen en direct na de wedstrijd met 1 of 2 personen een bardienst draaien optoerbeurt. Uiteraard met een ervaren iemand van de vrijwilligersploeg. Ook hier geldt, dat ze tellen voor minimaal 1 of 2 vrijwilligers taken en u komt ook niet in aanmerking voor de extra contributie!!
Mochten jullie geintereseerd zijn geraakt, geef je dan op!!
Kijk ook eens in de lijst vacatures in de andere rubrieken voor kantine en keuken!!

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder