V.V. Yerseke verlengt contract met Alexander van Keulen

21 december 2020 12:30

Alexander van Keulen is ook volgend seizoen hoofdtrainer van voetbalvereniging Yerseke. Van Keulen is vanaf het seizoen 2018-2019 verbonden aan de club waarmee hij in de tweede klasse van het zaterdagvoetbal speelt.

Het bestuur van V.V. Yerseke en trainer Alexander van Keulen zijn deze week overeengekomen om het contract met één seizoen te verlengen.  Alexander was thans bezig aan zijn 3e seizoen bij V.V. Yerseke als hoofdtrainer totdat het Coronavirus het voetbalseizoen abrupt onderbrak. Yerseke stond op dat moment op een tweede plaats met 9 punten uit 4 gespeelde wedstrijden. Zowel het bestuur als Alexander zijn tevreden over de onderlinge samenwerking en zien nog voldoende doorgroeimogelijkheden in de samenwerking tussen trainer en het eerste elftal van V.V. Yerseke.

Alexander_2.PNG

PZC bericht contractverlenging