Joost Demmers nieuwe jeugdcoördinator v.v. Yerseke

4 oktober 2022 16:00

Joost Demmers gaat aan de slag als jeugdcoördinator bij v.v. Yerseke. De Brabander is in zijn nieuwe rol als klankbord beschikbaar voor trainers en leiders, om bij te dragen aan hun ontwikkeling en daarmee de ontwikkeling van de jeugdleden van onze vereniging.

Demmers, in het dagelijks leven leraar op een basisschool, is te allen tijde bereikbaar voor trainers en leiders en zal vanaf vanavond aansluiten bij trainingen en wedstrijden. Dit doet hij om een beter beeld te krijgen van de verschillende jeugdteams en hun begeleiders.

Voor Demmers is v.v. Yerseke geen onbekende club. Hij was eerder succesvol hoofdtrainer van het tweede elftal, waarmee hij onder meer een kampioenschap vierde. In het verleden was hij ook actief als hoofdtrainer van eerste elftallen. Zo leidde hij Nieuw Borgvliet in 2017 naar de titel in de vijfde klasse. Na de promotie was hij op koers om rechtstreeks door te stoten naar de derde klasse, maar corona gooide toen roet in het eten.