v.v. Yerseke rouwt na noodlottig ongeval

21 mei 2023 8:15

Wat een feest had moeten worden is geƫindigd in een tragedie. Voorafgaand aan geplande festiviteiten na het kampioenschap van v.v. Yerseke MO15 is zaterdagmiddag een meisje (5) om het leven gekomen.

Op weg naar de voetbalvereniging is het meisje, de dochter van de chauffeur van de kampioenswagen, op de weg geraakt en ter plekke overleden. Alle wedstrijden die op dat moment in Yerseke plaatsvonden zijn direct stilgelegd en voor de meiden die in afwachting waren van hun huldiging is slachtofferhulp gekomen.

Iedereen bij de voetbalvereniging rouwt om dit immense verlies en leeft mee met de nabestaanden. Voor het restant van Yerseke - VCK, dat dinsdagavond 23 mei (20:00 uur) wordt gespeeld, wordt een minuut stilte inachtgenomen.