Gezellig winterprogramma bij v.v. Yerseke

22 november 2022 17:45

De evenementencommissie van v.v. Yerseke heeft een leuk en bomvol winterprogramma samengesteld. Pak je agenda erbij en omcirkel de volgende data.

Vrijdag 25 november (JO7 t/m MO15) | Nederland – Ecuador
Het Nederlands elftal speelt om 17:00 uur de tweede groepswedstrijd op het WK. Vanaf 16:30 uur staat de tv aan, om Oranje samen naar de volgende overwinning te schreeuwen.

Vrijdag 2 december (JO7 t/m JO9) | Sinterklaasfeest
Ook bij v.v. Yerseke vieren we het Sinterklaasfeest, om precies te zijn op vrijdag 2 december tussen 17:00 - 19:00 uur.

Zaterdag 3 december | Winters themafeest
Aansluitend op de vissersderby Yerseke – Arnemuiden weer een winters themafeest op Sportpark Cleijn Moercken! En voor wie daarna nog door wil: om 21:00 uur gaat de afterparty in De Sportvisser van start.

Zaterdag 17 december | Kerstborrel
Het jaar 2022 sluiten we af met een kerstborrel en verloting in de kantine.

Zaterdag 7 januari | Coloursponsorloop & nieuwjaarsreceptie
Voor de jeugdleden staat de eerste zaterdag van het nieuwe kalenderjaar traditioneel in het teken van een sponsorloop, maar die is dit jaar net iets anders dan anders. Laat je verrassen! Op deze dag houden we ook de nieuwjaarsreceptie. Proost je met ons op het nieuwe jaar?

winteragenda_rev1.png