Club Informatie VV Yerseke

Voetbal Vereniging Yerseke, voetbalclub uit mossel- en oesterdorp Yerseke in Zeeland

v.v. Yerseke is een Nederlandse voetbalclub, gevestigd in het Zeeuwse Yerseke, aan de boorden van de Oosterschelde. Deze Zeeuwse voetbalclub werd opgericht op 2 juli 1921.

De thuiswedstrijden worden gespeeld op sportpark Cleijn Moercken aan de Hogeweg in Yerseke. v.v. Yerseke 1 speelt in de tweede klasse van de KNVB district Zuid 1 sinds het kampioenschap in de derde klasse in het seizoen 2017-2018.

v.v. Yerseke heeft een mooie jeugdafdeling, waar bijna alle jeugdcategorieën bezet zijn. Het streven is om zoveel mogelijk spelers op hun eigen niveau te laten voetballen en spelers met meer talent in selectie-elftallen zich verder te laten ontwikkelen.