Aanmeldingsformulier

v.v._Yerseke_100_jaar_zwarte_tekst.pngLid worden van  v.v. Yerseke

Leuk dat je lid van v.v. Yerseke wilt worden! Je bent van harte welkom.

Inschrijven

Je kunt je direct inschrijven via onderstaand inschrijfformulier. Werkt het aanmeldformulier niet, heb je andere vragen over het lidmaatschap of wil je eerst vrijblijvend een keer meetrainen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Direct contact opnemen met Peter Hout (tel. 06 - 42 57 54 27) of Aard Cornelisse (tel. 06 - 53 55 95 40) is ook mogelijk.

Op onderstaande lidmaatschapsovereenkomst is de Privacyverklaring van toepassing.

Aanmeldingsformulier voor nieuwe leden

Van alle leden wordt verwacht dat ze minimaal 2 vrijwillgerstaken per seizoen verrichten. Degenen die daar niet toe bereid zijn, betalen een vrijwilligersbijdrage.

Hieronder kun je aankruisen welke taak jij (of jouw ouder/verzorger) wil doen.

Machtiging:

Voor het afschrijven van de contributie dien je de onderstaande machtiging volledig in te vullen en te ondertekenen. Een aanmeldformulier zonder ingevulde en ondertekende machtiging kan helaas niet door ons in behandeling worden genomen.

Gegevens v.v. Yerseke bij machtiging:

v.v. Yerseke
Hogeweg 15
4401BT Yerseke
IncassantID: NL28ZZZ220190850000
Kenmerk machtiging: Contributie v.v. Yerseke

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan v.v. Yerseke om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank, om een bedrag van je rekening af te schrijven voor contributie en eventuele boetes. Daarnaast ga je ermee akkoord dat doorlopend een bedrag wordt afgeschreven overeenkomstig de opdracht van v.v. Yerseke.

Als je het niet eens bent met deze afschrijving, kun je het bedrag laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met je bank. Vraag bij je bank naar de voorwaarden.

Voor- en achternaam

Maak hier de keuze hoe je de contributie wilt betalen. Het bedrag dat als contributie, alsmede de vrijwilligersbijdrage kun je hier terugvinden.

* = verplicht