Feestelijke seizoensopening op 30 september

21 september 2023 21:00

Het voetbalseizoen 2023-2024 staat op het punt van beginnen. Op zaterdag 30 september speelt Yerseke 1 de eerste thuiswedstrijd tegen Terneuzen. Voor Sponsorstichting v.v. Yerseke reden genoeg om groots uit te pakken!

De dag wordt aangekleed met voor ieder wat wils, van springkussens en voetbaldarts tot glitter tattoos en van 'top of flop envelop' tot mossels eten. DJ Detag zorgt na de wedstrijd voor de muziek en op de tap is er een speciale verrassing.

Iedereen is welkom, van jong tot oud. Om dat te benadrukken ontvangen wij in samenwerking met de gemeente Reimerswaal en Zorggroep Ter Weel meerdere bewoners van Ter Weel. We hopen er voor iedereen een mooie dag van te maken!