Groeneveld en De Smit blijven Yerseke trouw

16 december 2023 17:45

Marco Groeneveld plakt er nog een seizoen aan vast bij v.v. Yerseke. De hoofdtrainer deelde dat besluit na de bekerwedstrijd tegen VCK (4-2) met zijn selectie. Ook Kees de Smit, de hoofdverantwoordelijke bij het tweede elftal van de vereniging, gaat nog een seizoen langer door.

Groeneveld is bijna halverwege zijn tweede seizoen bij Yerseke, terwijl De Smit al ruim zes seizoenen de hoofdtrainer van het tweede is. Yerseke 1 staat na de eerste competitiehelft op de zesde plaats in de tweede klasse E; Yerseke 2 bezet tijdens de winterstop de vierde plaats in de eerste klasse A.

Het bestuur is blij met de verlenging van beide trainers en kan niet wachten tot de hervatting van de competitie. Het eerste begint 2024 met een thuiswedstrijd tegen DBGC op zaterdag 3 februari. Yerseke 2 speelt de eerstvolgende wedstrijd op die dag uit tegen Walcheren 2.