Yerseke wint op een ontzettend hobbelig veld en in een stormachtig Zoutelande met 0-2 van De Meeuwen

De Meeuwen 1

Nout de Waele
Wessel van der Stel
Niels Sanderse
Pim Francke
Gennaro Eikenhout
Gennaro Eikenhout
Teun Steketee
Milan Feleus
Martijn Houterman
Maxim van Pagee (afstandschot)

2e klasse G

25 maart 2023 14:30

D.A.P.H. van Helden

Sportpark D"n Hooghe Hilt
Westkapelseweg 24
4374BB
ZOUTELANDE
tel. 0118-561621

Voor Yerseke stond vandaag een uitwedstrijd in Zoutelande op het programma tegen De Meeuwen. Met, vanwege diverse redenen, een viertal (Colin, Jorn, Mark en Kevin) afwezigen was het behoorlijk puzzelen voor Yerseke trainer Marco Groeneveld. Uiteraard startte Yerseke gewoon met 11 spelers en speelde men op een enorm hobbelig veld met daarbij opgeteld een stormachtige wind een wedstrijd waarin voetballen zo goed als onmogelijk werd gemaakt. Van  (goed) voetballen was dan ook geen sprake en de ballen vlogen werkelijk alle kanten op. Yerseke kwam als de gelukkigste uit de strijd en won uiteindelijk met 0-2. Snel vergeten en op naar volgende week in een thuiswedstrijd tegen de huidige nummer laatst van de ranglijst SSV'65. Hopelijk waarschuwt de trainer en staf de spelers van Yerseke voor onderschatting van de tegenstander,  want in deze fase van de competitie boeken de staartploegen prima resultaten tegen hoger geplaatste teams. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Samenvatting van de wedstrijd door Frans van Pagee:
Stand.jpg

Voor wedstrijdverslag en foto's van de wedstrijd door Andre Cijvat klik op deze link.