De wedstijd op het kunstgras in Koudekerke tussen VCK en Yerseke eindigt onbeslist: 1-1

VCK 1

4371EZ
KOUDEKERKE
tel. 0118-552002

Vandaag speelde Yerseke met 1-1 gelijk tegen VCK in een van beide kanten matige wedstrijd. Over 90 minuten gezien was dan een juiste afspiegeling van de verhoudingen in het veld. Er werden van beide kanten enige kansen gecreëerd maar beide doelmannen lieten zich van hun positieve kant zien daar deze bijna allemaal onschadelijk te maken. Er waren 2 discutabele momenten in de wedstrijd: een afgekeurd doelpunt van VCK wegens wel of geen buitenspel en slechts een gele kaart, in plaast van een rode kaart, bij het onderuit halen van de doorgebroken Guus de Leeuw (Yerseke) die alleen op de doelman af kon gaan.

Stand.jpg