Yerseke wint na ruim 27 jaar weer eens van SVOD'22

4401BT
YERSEKE
tel. 0113-404066

In een wedstrijd met volop inzet en strijd trok Yerseke na ruim 27 jaar (14-12-1996: Oostkapelle-Yerseke 1-2) weer eens aan het langste eind tegen tegenstander SVOD'22 (voorheen VV Oostkapelle). Vriend en vijand zal het er na afloop over eens zijn geweest dat Yerseke over 90 minuten gezien uiteindelijk als verdiende winnaar van het veld af stapte. Yerseke deed tevens prima zaken in de strijd om de 2e periodetitel. Met nog één wedstrijd in deze periode te spelen, resteert nog één concurrent om deze periodetitel en dat is Terneuzen. Yerseke heeft 3 punten voorsprong en een beter doelsaldo (+8) dan Terneuzen (+4). Yerseke heeft voldoende aan 1 punt om de 2e periodetitel volgende week tegen WHS in Sint Annaland te behalen. Komt allen naar sportpark De Waaije in Sint Annaland om Yerseke te supporteren en aan de 2e periodetitel te helpen!