Alexander van Keulen en Yerseke na dit seizoen uit elkaar

23 november 2021 21:00

Het bestuur van v.v. Yerseke en trainer Alexander van Keulen hebben deze week in goed overleg besloten om de samenwerking na dit seizoen te stoppen. Beide partijen kwamen tot de conclusie dat het beter is dat de wegen na vier voetbaljaargangen scheiden.

Voor Van Keulen is v.v. Yerseke zijn tiende club in zijn rijke carrière als trainer het Zeeuwse amateurvoetbal. Hiervoor was hij werkzaam bij Philippine, MZC’11, Terneuzense Boys, Terneuzen, SSV’65, Serooskerke, RCS, Kloetinge, Kapelle en Bruse Boys.

In 2021-2022 is Van Keulen bezig aan zijn vierde jaar als hoofdtrainer op Sportpark Cleijn Moercken. Onder zijn leiding is Yerseke een stabiele tweedeklasser geworden. Momenteel bezet het team de vierde plaats in de tweede klasse E met zestien punten uit acht competitiewedstrijden.

Het bestuur wil Alexander via deze weg alvast hartelijk bedanken voor zijn inzet en de onderlinge samenwerking de laatste jaren. We hopen ook dat hij komende zomer met een mooie eindklassering trots afscheid kan nemen bij onze prachtige club en wensen hem een leuke nieuwe uitdaging toe.