V.V. Yerseke EHBO/BHV

26 november 2019 13:30

Eerste hulp bij blessures of nog erger hartfalen is ontzettend belangrijk. De voetbalvereniging en tennisvereniging hebben samen één AED. We schaffen binnenkort een tweede AED (deels gesponsord vanuit RaboClubkasCampagne) aan zodat we op gezamenlijke sportgebied een nog betere dekking bieden bij hartfalen.

We zoeken vrijwilligers die vanuit hun professie of gewoon hobbymatig willen helpen indien een voorval plaatsvindt. De voetbalvereniging Yerseke organiseert in januari/februari 2020, afhankelijk van de aanmeldingen, op één of twee dagen een cursus 'omgaan met de AED hart defibrilllator' in de kantine.

Heb je interesse, meld je dan aan via [email protected] of via [email protected] en vermeld je telefoonnummer in de mail. Over de dagen en tijdstippen informeren we verder via onze website en Facebook.