Yerseke 1 - Walcheren 1

Yerseke 1 - Walcheren 1

Aanwezig

13:15 uur

Zaterdag 10 oktober a.s. ontvangt Yerseke op sportpark Cleijn Moercken Walcheren. Deze wedstrijd vangt aan om 14:30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter S. van den Bergen uit Vogelwaarde. De wedstrijdbal wordt gesponsord door onze hoofdsponsor Kotra Logistics.

Yerseke wist haar 3 gespeelde wedstrijden allemaal in winst om te zetten. Walcheren speelde tot op heden nog maar twee (thuis)wedstrijden waarin éénmaal met 0-0 gelijk werd gespeeld tegen De Meeuwen en vorige week met 0-3 werd verloren van Arnemuiden. Walcheren heeft zich ten opichte van vorig seizoen, toen het seizoen abrupt werd afgebroken door het Coronavirus en men zich op dat moment als hekkensluiter van de 2e klasse E terug vond, behoorlijk versterkt met een handvol spelers die van de zondagtak van V.C. Vlissingen over kwamen. Dus zo eenvoudig als Walcheren vorig seizoen op eigen veld opzij werd gezet door Yerseke zal dat zaterdag a.s. zeker niet gebeuren. Zonder steun van het thuispubliek zal Yerseke volle bak moeten en willen gaan om de punten in Yerseke te houden. Hoe de wedstrijd zaterdag a.s. uiteindelijk zal eindigen zullen we omstreeks 16:15 uur weten als scheidsrechter Van den Bergen voor het einde van de wedstijd heeft gefloten.

Ik wens de spelers en begeleiding van het 1e elftal heel veel succes en veel voetbalplezier in een hopelijk sportieve wedstrijd. Helaas is er, als gevolg van de maatregelen ivm het Coronavirus, geen publiek welkom bij deze wedstrijd, maar voor alle trouwe supporters is het verloop van de wedstijd wel te volgen via het Twitteraccount van V.V. Yerseke en via een livestream op de Facebookpagina van onze Razende reporter Frans van Pagee (klik op link om te openen). Tevens zal in de loop van de avond een samenvatting van de wedstrijd worden gepubliceerd op de website van V.V. Yerseke en op de Facebookpagina van Frans van Pagee.

IMG_20201008_214210_801.jpg

Weekvandescheids.jpg

Kleedkamer

Kleedkamers 1 + 3